Wednesday, April 13, 2011 | |

apa lagi kau nak?

to ; AMIRA AMANDA AKA TUPAI
ahh kalut kalut. tupai ni memang tempah maut.
dasar pengecut.
kau cakap tk suka aku, eh lai la face to face, tkde hal la.
gaduh sampai mati la. dh lama aku perhatikan kau

eh tupai macam kau nk dibanding kan dgn babi pun lagi rendah tau.
hina yg hina sgt. bebual much ! dpn dpn SENYAP 
choy ! lu ada mulut tapi nape tk kutuk depan depan?
kenape nk kt facebook/blog jugak?
aku tau kau bisu. alolo
sebab tu tknk ckp depan depan.

ok kau nk orang sanjung kau? sebab apa? sebab
1) kau kaya?
2) kau cantik?
3) kau perfect?

CHETT ! ok kau perfect kau kaya kau cantik aku tk nafikan,
kau kaya dgn kutukkan , kau cantik macam tupai kena lenyek kat jalan. lawa je
then kau perfect macam.. eh malas la nk ckp byk. nanti dosa aku lagi byk dari kau pulak

aku rasa aku tk kacau pun hidup kau. then tibe tibe pulak kau nk kutuk
kalau rasa perfect sgt diri kau tu pi masuk American Next Top Model. 
PERASAN MUCH. aku tau lah kau tkd boyf, tkd kiss kiss, tkd hug hug.
alah sian. JAP kau kan tupai sape nk kau? EH HAHAHA KBAI

*harap maaf dgn kata kata kesat yg den lemparkan kt post ni, kesulitan amat dikesali.
dah bengang sgt nk buat mcm mana :3 

No comments:

Post a Comment